sâmbătă, 18 ianuarie 2014

POVESTE


Totul a început dintr-o întâmplare,
Când tu erai al vieții călător
Fără să vrei, te-a prins al meu decor
Și amândoi pozam fără-ncetare.

Tot pe neprins de veste timpul ne trecea,
Iar lumea îmi părea tot mai frumoasă.
În ochii tăi vedeam marea albastră
Și farul ei cum viața-mi lumina.

Deodată, totul s-a distrus.
Și am rămas...iubire neîmplinită
Aș fi dorit atât să îmi fi spus:
Nu vreau să-mi fii nefericită!

Aș fi dorit să îmi vorbești,
Să-mi spui că totu-i de moment,
Că nu dorești să mă iubești
Și că într-o zi vei fi absent.

N-ai vrut să-mi spui
Sau...n-ai știut
Că-n acea zi numaidecât vei dispărea,
Iar după tine, golul absolut,
Distrugător, va umple viața mea.
Că-n ochii tăi nu va mai fi marea albastră
Și tot ce-a fost se va uita ușor,
Lumea nu va mai fi așa frumoasă
Și vor fi toate, clipe doar de dor.

Singură, în urmă când privesc
Și mă gândesc fără-ncetare
Cât am putut să te iubesc
Și cât te voi mai iubi, oare?


17.01.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu